x
    PRODUKTY ARTYKUŁY PODSTRONY

    Jak często zmieniać logo i po co?

    Jedyną stałą w życiu są zmiany. A skoro robią to najwięksi, coś w tym musi być. Dziś piszemy o tym jak często i właściwie po co – zmieniać logo?

    Zmiana logo – pomyśl o tym!

    Nowoczesna, dynamiczna, ciągle rozwijająca się, stawiająca na innowacje i dobre rozwiązania, a przy tym wszystkim szanująca własną historię i korzystająca z własnych, dobrych doświadczeń – tak postrzegana przez klientów firma to marzenie każdego właściciela.

    Większość firm się rozwija – tak działa biznes. Tak samo powinno rozwijać się logo. Eksperci branży reklamowej podkreślają, że zmiana logo to przede wszystkim szansa na zdobycie nowych klientów. Firma pokazuje, że się rozwija, idzie z duchem czasu. Ale poprzez elementy wspólne – niezmienne dla nowego i starego logo – podkreśla jednocześnie zachowanie znanej już jakości, przywiązanie do tradycji. Szanuje obecnych klientów, otwiera się na nowych.

    Nowe logo to mówiąc inaczej nowe wejście na rynek. Kolejne przedstawienie się klientom czy też lokalnej społeczności.

    Duże firmy mówią o logo, mniejsze punkty usługowe bardziej o szyldzie czy wizerunku na reklamie. Zasada działania jest podobna. Zmiana może być różna - może to być tylko lifting, odświeżenie logo. Tak od lat robi np. Opel. Okrąg i piorun czy też błyskawica to niezmienne elementu znaku tej marki. Ale są też firmy, których logo zmienia się na przestrzeni lat dużo dużo bardziej. Na przykład firma 3M podczas stuletniej działalności zmieniała, ulepszała, dodawała, odejmowała, czyli po prostu zmieniała swojego logo ponad 30 razy. Średnio więc co trzy lata. I wciąż na rynku radzi sobie doskonale.

    Faktem jest, że logo zmieniają najwięksi na rynku. Skoro to robią, a więc opłacają grafików, kampanie reklamowe oraz zmiany czysto techniczne – billboardy, szyldy itp. - z jakiegoś powodu musi im to się opłacać. W dużych korporacjach nie są realizowane pomysły pt. "bo tak będzie ładniej", "bo szefowi podoba się ten kolor". Tam wszystko jest wyliczone, poprzedzone analizami, dyskusjami, ocenami. Każda wydana złotówka ma przynieść do firmy kilka kolejnych. I jak widać przynosi – także ta przeznaczona na odświeżanie logo. Coca Cola, Mc Donalds, PZU czy nawet Google – logo zmienia każdy. Ty też powinieneś.

    Zmiana logo a nowoczesne technologie

    Zmiana loga może, a nawet powinna, być połączona z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. Nowe logo trzeba właściwie wyeksponować, dobrze pokazać. Dobrze czyli jak? Na przykład z wykorzystaniem reklamy świetlnej z technologią LED, o której więcej piszemy TUTAJ.

    Także – do dzieła!

    Powodzenia!

    Fot. www.dexigner.com

    0Komentarze

    dodaj komentarz

    Serwis zenit24.eu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.

    Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy!

    Przed dodaniem komentarza upewnij się czy wypełnione są wszystkie pola

    do góry strony